Director de la Càtedra EBC Economia del Bé Comú

Director de la Càtedra EBC Economia del Bé Comú

Universitat de València

@joanrasan

Catedràtic d’Organització d’Empreses de la Universitat de València i Director del Grup de Investigació en Direcció d’Empreses Cooperatives i de l’Economia Social i Emprenedoria EMPRECOOP. Premi Extraordinari de Doctorat.

Ha segut Director de l’Institut de Investigació en Economia Social, Cooperativisme i Emprenedoria Iudescoop des de 2010 fins a 2016 i Director del Màster Universitari en Economia Social (Cooperatives i Entitats No lucratives) des de 2009 fins a 2016 de la Universitat de València.

Autor de llibres com: “La desfeta del sistema financer valencià” de l’Editorial Vincle, “¿Es posible un mundo sin bancos?. La revolución de las finanzas éticas y solidarias” de l’Editorial El Viejo Topo y “La banca que necesitamos” de Publicacions de la Universitat de València. Coautor dels llibres “Caixa Popular: un modelo de banca cooperativa social y diferente” y “El modelo Consum: una cooperativa social y responsable“.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 9 14 ?